ثروت درست
مدیریت. موفقیت. داستان کوتاه. شعر و...
به نام دوست که هر چه داریم از اوست
ثروت درست:
پولدار بودن زیاد خوب نست؛ اما از فقر بهتراست. بنابراین می توان پولدار بود؛ اما باید مراقب وسوسه های گمراه کننده ثروت بود.
حال برای پولدار شدن چه کار باید کرد؟
1.برای کسب ثروت نیاز به تصمیم گیری وجود دارد. باید خود را متعهد به انجام تلاش های لازم در این زمینه کنید. گرچه تلاش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است؛ اما این تلاش باید با دیدگاه مناسب و صحیح همراه باشد.
2.اول پس انداز کنید، بعد خرج کنید. فقرا برعکس عمل می کنند، آنها اول خرج می کنند و بعد نقشه پس اندازهای آینده را می کشند. برای رسیدن به ثروت باید برنامه ای داشت و آن را اجرا کرد.
3.به بررسی زندگی افراد ثروتمند بپردازید. مدتی از وقت خود را با ثروتمندان بگذرانید و ببینید که چه فرقهایی با شما دارند و نکات جالب و مثبت آنها را جذب کنید و واقع بین باشید.
4.از دیگران کمک بخواهید. وقتی مردم ببینند که شما برای کمک به خود مصمم هستید، آنها نیز برای کمک به شما بسیار مستعد می شوند. باید بدانیم که چگونه از دیگران کمک بگیریم.
5.مرتب برای خود خاطرنشان کنید که شایسته ثروت و توانمندی هستید.
6.گاهی اوقات برای خود پول خرج کنید. بخشی از روند رسیدن به استقلال مالی فهمیدن این نکته است که شما استطاعت پول خرج کردن برای خودتان را دارید، لذت می برید و این انگیزه ای بیشتر برای پولسازی خواهد بود.
7.نقشه بریزید و هدف های خود را مشخص کنید.
8.به سه دلیل زیر همیشه مقداری پول همره داشته باشید
         احساس ثروت بیشتری می کنید.
             به پول داشتن عادت می کنید.
           اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید.
همچنین به این ترتیب ترس خرج کردن پول را از دست می دهید.
بعضی ها می گویند: من نمی توانم پول با خودم حمل کنم زیرا بلافاصله خرجش می کنم. خوب اگر وقتی پول در جیب شماست و به خود اطمینان ندارید چطور می توانید انتظار ثروتمند شدن را داشته باشید؟
9.به هر مبارزه ای با شور و شوق و تعهد یورش ببرید. ثروتمندان می دانند که پولسازی واقعی تنها وقتی شروع می شود که کار کردن به خاطر پول کنار گذاشته شود.
10.فقر یک بیماری ذهنی است که مانند بسیاری از بیماری های دیگر برای کسانی که معتقد به درمان پذیری آن هستند قابل علاج است و مانند هر بیماری دیگر برای درمان آن نیاز به تلاش، ابتکار و شهامت وجود دارد.
خیلی جالب است اگر بدانید که تقریبا تمام آدم های شاد و ثروتمند زمانی در زندگی خود این بیماری را شکست داده اند، پس شما هم می توانید.

نظرات شما عزیزان:

اااااااااااااااااااا
ساعت7:38---21 فروردين 1390
سلام
عالیه البته میتونه بهتر باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:موفقیت,پولدارشدن,کسب ثروت,,
ارسال توسط کاظم احمدی
آخرین مطالب